Tefal L76389 Ingenio Unlimited L7639142 3-delige Set - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal L76389 Ingenio Unlimited L7639142 3-delige Set op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Baby_becca 20-07-2022

Fijne pannenset

Wat een fijne hapjespannen zijn dit. Ik was ook verrast dat er nog een handvat werd nagestuurd dat was wel heel fijn. De pan is van een goed formaat. De pannen hebben een zeer prettige anti aanbaklaag, je kan er zonder problemen een eitje in bakken. De pan is hier inmiddels dagelijks in gebruik! Ik raad aan om de pan met de hand af te wassen en dit gaat ook super gemakkelijk. Als het handvat er eenmaal op zit zit het ook stevig vast. Het losse handvat zorgt voor veel extra opbergruimte en het ziet er netter uit in de kast. Ook kan je makkelijker je hapjes in de koelkast bewaren.

Pluspunten

• Scheelt opbergruimte

Ctb 19-07-2022

Topper!

Gangbare panmaten die erg makkelijk zijn in gebruik. Door het design passen de pannen makkelijk in de kast en zijn ze uitstekend in de vaatwasmachine te stoppen. Top product! Wel is het even schakelen dat je 1 hendel hebt voor beide pannen.

Pluspunten

• Goed opbergzaam
  • Handig in vaatwasser

Minpunten

• 1 hendel

Esther 17-07-2022

Handig

Fijne pannen. Makkelijk in gebruik. Handig met opbergen door afneembare handvaten. Zijn makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Makkelijk op te bergen
  • Makkelijk in gebruik

baby_becca 12-07-2022

Zeer fijne pannenset met anti-aanbaklaag

Fijne pannen met verschillende formaten zodat je kan kiezen welke maat je nodig hebt per keer. De antiaanbaklaag werkt super ik heb het gebruikt om bijvoorbeeld rijst te koken. De pan wordt bij mij thuis vaak gebruikt. Het handvat kan je zelf erop doen, dat zit na het bevestigen zeer stevig vast. Doordat je het handvat van de pan kan loshalen bespaart dit veel ruimte bij het opbergen. Het is fijn dat het handvat bij deze set erbij zit. Helaas zit er geen deksel bij.

Pluspunten

• design
  • scheelt opbergruimte

Minpunten

• geen deksel

r**********@g******** 10-07-2022

Mooie, goede en handige pannen

Mooi strak design, duidelijke Tefal Thermo-Signal waardoor je weet wanneer hij heet is.
De pannen zijn makkelijk in elkaar te stapelen waardoor het weinig ruimte in beslag neemt. Makkelijk schoon te maken en te onderhouden. De pannen gaan makkelijk in de oven en dit werkt prima. De afneembare handgreep werkt super goed!
De set 16/18/20 zijn wel te klein voor een gezin met 2 volwassenen en 2 kinderen.
De pan vanaf 20 cm is net te doen.

Pluspunten

• afneembaar handvat
  • stapelbaar
  • thermo spot
  • goede anti-aanbaklaag

Minpunten

• set 16/18/20 cm wat klein voor 4 pers. gezin

Tamara Vermeer 08-07-2022

Ruimtebesparend AANRADER

Ik mocht deze pannen van Tefal testen en wat heb ik er een plezier van gehad!! De eerste verrassing was de losse steel, wat enorm veel ruimte scheelt in mijn keukenkastje!! Ideaal. De steel is makkelijk eraan te doen en eraf te halen dus win win! Daarnaast vindt ik de hotspot fijn die aangeeft wanneer je kan starten met bakken. De anti aanbak laag is fantastisch. Na het eten afspoelen onder de kraan en zelfs de aangekoekte dingen vliegen er af! Scheelt weer veel plaats in de vaatwasser! Ook handig is dat de pannen in de oven kunnen dus je hebt er ook een taart schaal bij. En heb je restjes dan kan de pan zo in de koelkast. Doordat de steel eraf kan is dat ook geen probleem! Ik wil nooit meer andere koekenpannen! Aanrader!!

Pluspunten

• Ruimtebesparend in keukenkast
  • in koelkast en oven te gebruiken
  • Makkelijk te zien wanneer de pan heet is
  • Makkelijk schoon te spoelen onder de kraan
  • Ruimtebesparend op kookplaat

Minpunten

• 1 handvat voor meerdere pannen

s*********@h********** 07-07-2022

Fijne regel pannenset!

Superfijne tegel pan! Ideaal dat je het handvat eraf kan halen. Makkelijker met afwassen of in de vaatwasser en compact in de kast. De warmte indicator vind ik niet heel goed werken, de boter zit over het logo dus je ziet het dan niet als die verdwijnt. Verder een goede pan!

Pluspunten

• Makkelijk op te bergen
  • Goed schoon te maken

Minpunten

• Warmte indicator niet te zien als boter in pan zit

FBLT 07-07-2022

Wij hebben deze mogen testen en zijn erg tevreden. Ze hebben een robuuste uitstraling, erg stoer zo zonder handgreep.
Soms wel onhandig als je meerdere pannen op het vuur hebt en continue het handvat moet wisselen.
In de kast is het een uitkomst, niet meer die stelen die met elkaar in de knoei zitten.

Ze zijn makkelijk schoon te maken, ze bakken niet aan en de prijs is oké. Daar zit altijd ruimte voor verbetering.
Dat hij ook als ovenschaal te gebruiken is zou praktisch zijn maar ik heb het nog niet geprobeerd.